تأثير آگهی بازرگاني در عصر دیجیتال براي كالاهاي مختلف

مطالب دیگر:
🔑257-تحلیل عددی اثر گیرداری در اتصال تیر به ستون فولادی پر شده با بتن (CFT) توسط بولتهای مهاری🔑258-تحلیل نیروهای داخلی عرشه های ارتوتروپیك براساس روش شیب - افت و مقایسه آن با روش المان محدود🔑259- تجزیه و تحلیل تنسور استرین گسل شمال تهران با استفاده از اندازه گیریهای GPS🔑260- بررسی عملكرد لرزه ای بادبند های كمانش ناپذیر BRBF به كمك تحلیل دینامیكی افزاینده IDA)🔑261-مقایسه نتایج تحلیل عددی رفتار تونلهای دو قلو در تشكیلات چند لایه با نتایج حاصل ازمدلسازی آزمایشگاهی🔑دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان🔑برنامه تحت اکسل طراحی پله مارپیچ با زاویه باز شدگی 180 درجه🔑تراکت لایه باز بدنسازی🔑262- تحلیل دینامیكی سازه های تیر خمیده تحت بار متحرك با استفاده از DQM🔑264- بررسی و تحلیل مرتبه دوم لولای پلاستیك با استفاده از تئوری توسعه یافته تیر - ستون🔑263-استفاده از توابع T -اسپلاین در بهبودسازی تحلیل هم هندسی🔑265- تحلیل عددی كارایی ستونهای سنگی به منظور كاهش خطر روانگرایی🔑266- تحلیل ومقایسه ی دو بعدی و سه بعدی دینامیكی تونل های خاكی با استفاده ازروش های اجزای محدود و تفاضل محدود🔑267- تحلیل حساسیت نتایج آزمایش نفوذ سنج دینامیكی با تغییر تراكم و نوع خاك🔑268- رابطه سازی كارآی اجزای محدود برای تحلیل ارتعاش آزاد تیر بر بستر كشسان🔑269- تحلیل ارتعاش آزاد و كمانش ورقهای چندلایهی كامپوزیت با استفاده از روش ایزوژئومتریك🔑270-بررسی اثرات مودهای بالاتر در توانایی روش های تحلیل استاتیكی غیر خطی جهت ارزیابی عملكرد لرزه ای سازه ها🔑271- تاثیرمدل های رفتاری خاك برنتایج تحلیل سدهای خاكی تحت اثرزلزله های حوزه نزدیك و حوزه دور🔑272- تحلیل مساله نشست سدخاكی حسنلو درحالت ناپایا transient با استفاده از نرم افزار seepw🔑عنوان: پنج مقاله معتبر در حوزه تجاری سازی🔑273- ارزیابی دقت روش تحلیل پوش اور سه بعدی برروی سازه های بتنی ازلحاظ دوری و نزدیكی به گسل🔑متن کامل مقالات:"تعهد سازمانی"-11مقاله🔑274- روش بدون شبكه حداقل مربعات گسسته مختلط با توابع شكل كریجینگ متحرك (MK) در تحلیل مسائل كشسانی صفحه ای🔑275- تحلیل دینامیكی نیم فضای ایشوتزوپ جانبی تحت اثز بارگذاری مستطیلی سطحی با استفاده اس توابع گزین🔑276- بررسی تحلیل روسازی صلب فرودگاه با استفاده از نرم افزار KENSLAB
تحقیق در حجم 118 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:

- تحولي شگرف با پيدايش صنعت چاپ

اختراع صنعت چاپ را بايد ‎آغاز انقلابي در عرصه آگهی بازرگاني به شمار آورد. در اين مرحله است كه شيوه هاي سنتي جاي خود را به روشهاي مدرن بازاريابي داده و به موازات پيدايش و گسترش گونه هاي جديد چند رسانه اي ارتباط جمعي متحول و متكامل شده اند.

درباره نخستين گام ها اتفاق نظر وجود ندراد. عده اي معتقدند «با ظهور و رواج چاپ و نشر روزنامه ها ، اولين آگهي هاي روزنامه اي در سال 1625 نيز متولد شدند، [8] برخي ديگر نوشته اند «اولين آگهي بازرگاني در سال 1478 ميلادي به زبان انگليسي و همزمان با تحولاتي كه در صنعت چاپ به وقوع پيوست، چاپ شده است. نخستين پيام بازرگاني مطبوعاتي با سابقه اي حدود 300 سال، در سال 1710 چاپ شد [9].

بعضي ديگر گفته اند «خيلي پيشتر در سال 1478 ، يعني همزمان با تحول صنعت چاپ، اولين آگهي مطبوعاتي كه اختصاص به فروش مجموعه مقررات كليسا داشت،‌منتشر شد. با گذشت زمان و تحول در فنون چاپي روشهاي ارائه آگهي هم متحول و با چاپ روزنامه ها و نشريات ادواري، شكل آگهي ها هم دگرگون شد. اولين آگهي از اين دست در سال 1652 توسط يكي از صادركنندگان قهوه عرضه شد و به دنبال آن در سالهاي 1657 و 1658 آگهي شكلات و چاي هم به نظر مصرف كنندگان رسيد [10].

هر چه هست «نخستين آگهي هاي چاپي، اعلاميه هاي مصور ساده و ابتدايي بود كه تاجران توزيع مي كردند. اين اعلاميه ها را كه در قرون وسطا و سالهاي بعد از آن تنها وسيله آگهیي بودند ، جارچيان نيز در محل هاي پر رفت و آمد به اطلاع عموم مي رساندند كه خود نوعي آگهی بود.

از قرن 16 ميلادي به تدريج نظام بازار جهاني به وجود آمد. اكتشافات اروپاييان و در پي آن گسترش شبكه معاملات تجاري بين المللي باعث شد كه زندگي اقتصادي از حد كشاورزي براي امرار معاش، توليدات خانگي و فعاليت كارگاههاي كوچك بگذرد. راههاي تجاري بين خريداران و فروشندگاني كه پهنه هاي گسترده خشكي و آب جدايشان كرده بود حلقه هاي اتصال بازرگاني به وجود آورد و در نتيجه آگهی بازرگاني به ابزاري مهم در دیجیتال بازرگاني تبديل شد.

از اوايل قرن هجدهم در انگلستان و از اواسط همان قرن در متصرفاتش در آمريكاي شمالي، روزنامه هايي به وجود آمد كه به «تبليغگران» معروف بودند.

به موازات افزايش و گسترش روزنامه ها در قرن نوزدهم، آگهي هايي بازرگاني نيز نقش خود را در رده بندي اطلاعات شغلي گسترش دادند. در آن زمان روزنامه ها راههايي را آزمودند كه اهميت بسزايي در رونق بعدي آگهی داشت. در اوايل قرن نوزدهم، اروپا و آمريكا شاهد ظهور روزنامه هايي بودند كه دامنه مخاطبانشان را وسعت بخشيدند. اين روزنامه ها ، در عين آنكه وسيله انتقال اطلاعات تجاري بودند، عده زيادي از كارگران باسواد رانيز جلب كرده بودند، در حاليكه آگهی بازرگاني،‌كماكان به شكل رده بندي شده ارائه ميشد. اين روزنامه ها زمينه ساز فعاليت رسانه هايي بودند كه دراواخر قرن 19 و اوايل قرن بيستم، با شكل هاي جديد آگهی بريا مصرف كنندگان پا به عرصه وجود گذاشتند. با طلوع عصر صنعت در قرن نوزدهم، كالاهايي كه پيش از آن با دست توليد ميشد، حال در مقياس وسيع تر توليد و استاندارد مي گرديد. افزايش حيرت آور ظرفيت توليدات صنعتي، به بازارهايي دورتر و فراتر از بازارهاي سنتي نياز داشت؛ در نتيجه در كنار توليدات صنعتي شبكه هاي جديد ملي و بين المللي حمل ونقل (راه آهن، كشتيراني، گذرگاهها ) و دیجیتال (تلگراف و به ويژه خدمات پستي) براي تسهيل سيستم توزيع ظهور پيدا كرد. ساختار زندگي روزمره نيز تغيير مي كرد كساني كه زندگي شغلي شان به توليدات خانگي كالا براي مصارف شخصي و محلي محدود مي شد، از بين رفتند و به تدريج به كار دركارخانه ها، يا مؤسسات بازرگاني مشغول شدند كه در زمان كوتاهتر و با صرف انرژي كمتر به توليد براي مصرف مي پرداختند. همچنانكه صنعتي شدن ميزان توليد كالا را افزايش مي داد و در حاليكه اقتصاد مبادله اي و كار دستمزدي، جايگزين امرار معاش به شيوه سنتي مي شد، امكان ايجاد بازارهاي وسيع مصرف نيز فزوني مي يافت.

با كاهش درآمد، قدرت خريد مصرف كنندگان كاهش مي يابت و افزايش توليدات و ناتواني مصرف كنندگان در خريد كالاها، فروشندگان را با مشكل روبه رو مي كرد. از اينجا بود كه نياز به آگهی تجارتي براي دعوت به مصرف بيشتر احساس شد و دراواخر قرن نوزدهم مؤسسات جديدي به منظور تبليغ براي مصرف ايجاد شدند [11].