مناسب ترین استراتژی بازاریابی

مطالب دیگر:
📂پاورپوینت استراتژِی📂پاورپوینت رابطه بین سرمایه اجتماعی و سیستم مدیریت استعداد📂پاورپوینت بررسی اهمیت نسبی سازه های فرهنگ سازمانی در بروز اعتماد و عدالت سازمانی📂دانلود پاورپوینت نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی📂دانلود پاورپوینت استعاره های سازمان📂دانلود معماری پایدار word📂دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری (بررسی خیابان ساری-قائمشهر)📂دانلود پاورپوینت روش ها و استراتژی های حقوق و دستمزد📂دانلود پاورپوینت آموزش منابع انسانی📂پایان نامه مدیریت و محافظت از شبکه های کامپیوتری📂55 نمونه سوال فصل اول ریاضی پنجم دبستان - پیک 3 هفته اول📂پاورپوینت آموزشی فصل سوم ریاضی سوم دبستان - کسرها📂دانلود پاورپوینت (اسلاید) سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز📂دانلود پاورپوینت (اسلاید)ساختار اجتماعی سازمان📂ترجمه مقاله منابع انسانی📂9مقاله ISIمنابع انسانی📂جا لب تابی📂جا مدادی رو میزی📂اواژر طرح چوب📂8 مقاله ISI رفتار شهروندی سازمانی📂مستند سازی نگهداری و تعمیرات📂پاورپوینت مدیریت کیفیت و ایزو📂ترجمه مقاله شهروندی سازمانی به همراه مقاله اصلی📂آشنایی کامل با DSM در روانشناسی📂آزمون هوشی ریون در روانشناسی
تحقیق در حجم 20 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:

بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی

● ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط

اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است.

▪ بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟

1) بازاریابی پست الکترونیک.

هرروز بیش از 900 میلیون نفر از پست الکترونیک جهت ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن به تعداد انبوه مشتریان بالقوه و تقویت ارتباط با آنها، استفاده از پست الکترونیک است. طراحی و ارسال خبرنامه های الکترونیکی از مهم ترین و شاید حیاتی ترین نیازهای تجارت های برخط است و ابزار ها و روش های تولید و ارسال خبرنامه ها، بسیار قدرت مند شده اند.

2) وبلاگ نویسی.

تا قبل از پدیده وبلاگ، مشتریان امکان و توفیق ارتباط نزدیک با ارائه کنندگان خدمات و محصولات را نداشته اند. وبلاگ نویسی، به ایجاد اعتماد،کمک زیادی می کند و به مشتریان اجازه می دهد با بالاترین رده های مدیریتی شرکت ها، ارتباط نزدیک برقرار کنند. وبلاگ نویسی به بازاریاب ها کمک می کند که داستان خود را در یک محیط باز و غیر رسمی که برای مشتریان حالت شخصی دارد، بیان کنند و بتوانند برای ارائه کننده خدمات،کف بزنند یا شکایت کنند.