سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی

مطالب دیگر:
📜پاورپوینت تسعیر ارز در حسابداری📜پاورپوینت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان📜پاورپوینت دارایی های غیرجاری نگهداری شده برای فروش📜پاورپوینت زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر📜پاورپوینت سود هر سهم در حسابداری📜پاورپوینت شرکت های سرمایه گذاری📜پاورپوینت صندوق های وقفی📜پاورپوینت طرح های مزایای بازنشستگی📜پاورپوینت کتاب حسابداری پیشرفته 2 از یزدی📜پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 از مشکی و مقدم📜پاورپوینت گزارشگری بر حسب قسمت های مختلف در حسابداری📜پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری📜پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم مدیریت هزینه📜پاورپوینت مدیریت از دیدگاه امام علی📜پاورپوینت ربات های هوشمند📜پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته در استانداردهای حسابداری📜پاورپوینت فعالیت هاى بیمه عمومى📜پاورپوینت فعالیت های کشاورزی📜پاورپوینت گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری📜پاورپوینت آشنایی با ارزشیابی پروژه های عمرانی دولت📜پاورپوینت آشنایی با ارزیابی خط مشی گذاری📜پاورپوینت آشنایی با ارزیابی عملكرد دانشگاه ها📜پاورپوینت آشنایی با آزمایشهای غیرمخرب📜پاورپوینت آشنایی با آزمون خانه درخت و آدم📜پاورپوینت آشنایی با استراتژی بک آپ گیری
تحقیق در حجم 102 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:

سوالها و فرضيات تحقيق

سوالات:

1ـ آيا تفاوتي بين اسناد دانشجويان افسرده و اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي منفي و مثبت وجود دارد؟

2ـ آيا دانشجويان افسرده بيشتر از سبك هاي تفكر همگرا براي يادگيري هاي خود استفاده مي‌كنند؟

3ـ آيا دانشجوياني كه تفكر همگرا دارند در مقايسه با دانشجوياني كه تفكر واگرا دارند از اسنادهاي دروني پايدار و كلي براي حوادث بد بيشتر استفاده مي‌كنند؟

فرضيات :

1ـ اسناد دانشجويان افسرده در مقايسه با اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي منفي به طور معني داري دروني تر است.

2ـ اسناد دانشجويان افسرده در مقايسه با اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي منفي به طور معني داري كلي تر است.

3ـ اسناد دانشجويان افسرده در مقايسه با اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي منفي به طور معني داري پايدار تر است.

4ـاسناد دانشجويان افسرده در مقايسه با اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي مثبت به طور معني داري بيروني تر است.

5ـ اسناد دانشجويان افسرده در مقايسه با اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي مثبت به طور معني داري اختصاصي تر است.

6ـ اسناد دانشجويان افسرده در مقايسه با اسناد دانشجويان عادي براي رويدادهاي مثبت به طور معني داري ناپايدارتر است.

7ـ دانشجويان افسرده در مقايسه با دانشجويان عادي بيشتر از تفكر همگرا استفاده مي‌كنند.

8ـ دانشجويان عادي در مقايسه با دانشجويان افسرده بيشتر از تفكر واگرا استفاده مي‌كنند.

9ـ دانشجويان داراي تفكر همگرا در مقايسه با دانشجويان داراي تفكر واگرا از اسنادهاي دروني، پايدار و كلي براي حوادث بد استفاده ميکنند.



تعريف نظري متغير ها

ـ سبك هاي تفكر: شيوه هاي نسبتاً ثابتي هستند كه افراد با استفاده از آنها اطلاعات را دريافت و سازماندهي و مفهوم مي‌بخشند. سبك هاي تفكر انواع مختلفي دارد. افرادي كه داراي سبك تفكر واگرا هستند موقعيت هاي عيني را از زواياي مختلف مي‌بينند و رويكرد آنان نسبت به موقعيت ها مشاهده كردن تا عمل كردن است. اين گونه افراد تخيل و احساس قوي دارند. اما افرادي كه داراي تفكر همگرا هستند غير هيجاني هستند، علاقه هاي محدودي دارند در كاربرد عملي انديشه ها قوي هستند تا خلق انديشه هاي جديد.

ـ سبك اسنادي: داراي سه بعد دروني ـ بيروني يعني نسبت دادن علل پيامدها به عوامل خارج از شخص مانند محيط يا موقعيت، كلي و اختصاي يعني نسبت دادن علل يك پيامد بر تمامي‌موقعيت ها در برابر نسبت دادن آن علل به يك موقعيت خاص و پايدار، ناپايدار يعني تعميم دادن علل پيامدها به مدت زماني طولاني و هميشگي در برابر نسبت دادن علل پيامدها به زمان حال و كوتاه مدت.